maandag 22 november 2010

Goedemorgen

Onder het genot van een bakkie koffie heerlijk even wakker worden. De jongens liggen nog heerlijk in hun warme bed. Even mijn mail kijken;kijken wat het weer gaat doen; teletekst doorlezen en dan kan voor mij de dag beginnen. En vandaag begint die dag met een blog. Mag wel weer eerder op gaan staan als ik dit ook nog in de ochtend wil gaan doen. Vandaag weer lekker aan het werk. Ik werk in een tuincentrum met een grote afdeling met binnendecoratie en die staat nu natuurlijk heerlijk vol met kerstspullen. Er komt ook nog heel veel binnen dus we hebben het lekker druk. Ik zal gauw eens wat foto's maken zodat jullie kunnen meegenieten.
wens jullie een fijne dag toe!

1 opmerking:

  1. Hoi Sunny dank je voor je reactie,wat supergaaf werken in een tuincentrum en dan op zo`n afdeling,ik zou fluitend naar mijn werk gaan,zag ook de foto`s van het sfeertje,toppie!Welkom in bloggersland,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen