dinsdag 8 februari 2011

wat een heerlijkheid

wat een heerlijkheid die zon, die blauwe lucht,
wat kan ik daar van genieten!
vanmorgen gelijk maar op de mountainbike
gestapt en heerlijk een uur wezen fietsen.
de wind was dunnetjes maar die mooie zon
maakte alles goed!
werd er door mn kinderen opgewezen dat
het mooi weer was en dat ik
best wel even de ramen zou kunnen gaan lappen.
nou dacht ik daar al een paar dagen aan maar
met die wind van de afgelopen dagen
voelde ik me niet zo veilig op de trap
maar toen ik daar op die trap stond
zag ik daar mijn ligbed staan en dat
ligbed stond zo heerlijk in het zonnetje dat
ik meteen al mn sopspullen heb neergegooid
mn ipod ben wezen halen en
een voorproefje heb genomen
op de zomer...
ik heb heerlijk even in dat zonnetje gelegen weggedoken in mn
jas maar met mn gezicht kon ik die heerlijke
zonnestralen opvangen
en onderwijl geniet ik dan
van Andréa Bocelli
en dan....ben ik zo
vertrokken
zzzzzz.......
na 10 minuten schrik ik dan toch weer wakker
en dan bedenk ik me wat ik
allemaal nog moet doen
vandaag en ga
gauw weer aan
het werk....


geniet van deze mooie dag

lieve groet Alexandra

13 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je, geniet ervan! Dat sopwerk blijft er wel... helaas!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ALexandra! Wat leuk dat je eens bij me langskwam! Toevallig bedacht ik me vanmorgen dat met een vest aan en een sjaal om het misschienb best al lekker zou zijn met de ogen dicht in de zon, maar helaas...noordzijde aan de achterkant dus dat ging niet lukken! Dan maar een flink stuk gelopen! Je weet immers maar nooit hoe lang dit mooie weer blijft, en zo hebben we er toch optimaal van genoten!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zit niet in het zonnetje.. maar ik heb alle ramen openstaan.. en de schuifpui.. en als ik dan op de bank lig... dan lijkt het net of ik buiten ben....de vogeltjes beginnen al te fluiten... wat is dit toch heerlijk....
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEERLIJK!!! je heb weer lekker vitamine D binnen!!
    Nou ik heb ook heerlijk mijn ramen weer gezeemd hoor!
    Ja leuk he om elkaar ook hier in blogwereld tegen te komen.
    Nou ik zal je zeggen... davidjan heeft straf(..) en mag deze week niet bij een vriendje spelen. Klinkt streng he?! Maar als ik nu toegeef is het effect weg. Zullen we dan voor volgende week vrijdag afspreken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb alle ramen rondom het huis gezeemd. De vouwgordijnen gewassen en nu ruikt het weer heerlijk fris in huis. Door de zon heb je gewoon veel meer energie en wil je maar bezig zijn en lekker naar buiten. En we moeten ook genieten van zo'n dag want het is helaas maar van korte duur. Fijne avond Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo de emmer sop aan kant te zetten en lekker te gaan genieten van het zonnetje! Het is heerlijk buiten, ik ruik het voorjaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kun je toch genieten van de natuur, de wind door je haren, vogels die fluiten...
    "k Ben vanmiddag naar het bos geweest met man en hond, heerlijk al die nieuwe lentegeuren.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je er van genoten hebt, komend weekend gaat het weer regenen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je even bij mij langs bent geweest.
    Bij mij zijn ook de ramen gelapt, maar niet door mij zelf!!!

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja het werk dat blijft wel liggen, je heb gelijk hoor even genieten.

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi leuk dat je volger ben geworden word het ook bij jou jammer dat je niet verder ben gaan bloggen want je maakt leuke dingen wat andere ook inspiratie geeft en hoe meer bloggers hoe leuker ....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij moesten natuurlijk ook eventjes bij jouw gluren! Want je bent ook gezellig volger van ons geworden. Wij inmiddels ook bij jou hoor! Wat is hier veel moois te zien..... schitterend!

    Nog een fijn weekend toe gewenst.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen